رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و اتاق اصناف 9 مکان غیر‌مجاز عرضه قلیان در طاق‌بستان را پلمب کردند.
کد خبر: ۴۳۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس امید بحیرایی از تشدید بازرسی‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بازرسان با دستگاه‌های پرتابل بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی نظارت می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه ادامه داد: 73 بازرسان در ماه مبارک رمضان در قالب چهار تیم و در دو شیفت کاری صبح و عصر بر کار قنادی و شیرینی‌ فروشی‌ها‌، مراکز تهیه وعرضه آش، حلیم و مواد غذایی مشابه و همچنین رستوران‌ها و فست‌فود‌ها نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق مراجع قضایی اقدام می‌کنند، تصریح کرد: تهیه و توزیع زولبیا و بامیه باید تنها در شیرینی فروشی‌ها صورت گیرد.

بحیرایی به اخذ حکم قضایی از سوی دادستان کرمانشاه برای نظارت بر مراکز عرضه قلیان در سطح  شهر اشاره و بیان کرد: مرکز بهداشت بازدید مشترکی را با همکاری و همراهی تیم مشترک نظارت بر اماکن از مراکز عمده عرضه قلیان در طاق‌بستان کرمانشاه  انجام داد.

این مسؤول اضافه کرد: بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و اتاق اصناف در این بازرسی‌ها به‌دستور مقام قضایی و با حضور پرسنل کلانتری طاق‌بستان‌، 9 مکان غیر‌مجاز عرضه قلیان در طاق‌بستان را پلمب و قلیان‌های موجود جمع‌آوری و صورت‌جلسه شد.

بحیرایی با اشاره به دیگر اقدامات نظارتی در این ایام، خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های به‌عمل آمده توسط بازرسان از پیتزا فروشی مستقر در فرودگاه کرمانشاه، مقدار زیادی پیتزای غیرمجاز کشف‌، ضبط و معدوم شده همچنین لغو قرارداد فروشگاه موردنظر با مدیریت فرودگاه نیز مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار